.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

«« خريد اينترنتي مانتو جلوباز Brenda مخصوص بانوان شيک پوش امروزي »»

خريد مانتو

جديدترين نوع مانتو ويژه سال 1395 با جنس ديور کش و قيمت مناسب

لطفا براي خريد مانتو جلو باز brendaيا اطلاعات بيشتر بر روي خريد محصول کليک کنيد :

 

 

«« خريد اينترنتي مانتو جلوباز Rowena با طراحي ساده و شيک »»

خريد مانتو جلو باز

اين مانتو فري سايز بوده و با جنس ملانژ در رنگ مشکي عرضه شده است

لطفا براي خريد مانتو يا اطلاعات بيشتر بر روي خريد محصول کليک کنيد :

 

 

 

 

 

«« خريد اينترنتي مانتو جلوباز Edlin در رنگبندي روشن و شاد »»

خريد مانتو

با طراحي ساده و شيک امروزي مناسب بانوان مشکل پسند و زيبا پوش

لطفا براي خريد يا اطلاعات بيشتر بر روي خريد محصول کليک کنيد :

 

 

«« خريد اينترنتي مانتو جلوباز Melvina با طراحي راه راه جديدترين در دنياي مد و فشن »»

خريد مانتو جلو باز راه راه

لطفا براي خريد اينترنتي مانتو يا اطلاعات بيشتر بر روي خريد محصول کليک کنيد :



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

خريد ساعت مچي مردانه بند چرم ديزل مدل Mega Chief

خريد ساعت مردانه ديزل

خريد اينترنتي ساعت مچي مردانه اسپرت ديزل با قيمت ويژه

خريد ساعت مردانه ديزل عرضه شده در رنگ هاي مختلف و قابل ست کردن با لباس هاي اسپرت و رسمي

طراحي بي نظير و فوق العاده شيک و داراي کيفيت استثنايي و بند چرم

داراي تقويم روز شمار و جعبه چوبي بسيار شکيل

داراي بند چرم با کيفيت و صفحه ضد خش

خريد اينترنتي ساعت مچي

فروشگاه خريد ساعت مچي مردانه ديزل Diesel Mega Chief يکي از جديدترين مدل هاي عرضه شده کمپاني معتبر ديزل مي باشد. اين ساعت داراي بند چرم بسيار با کيفيت و صفحه شيشه اي ضدخش مي باشد که در 3 رنگ بند مشکي با صفحه سفيد، بند قهوه اي با صفحه سفيد و بند قهوه اي با صفحه آبي عرضه شده است.

خريد ساعت مردانه اسپرت

اين ساعت داراي تقويم روز شمار مي باشد و تا 80 درصد نيز ضد آب است. هم اکنون مي توانيد ساعت مچي ديزل Mega Chief را همراه با جعبه شکيل و 6 ماه گارانتي تعويض با قيمت استثنايي از فروشگاه ميهن استور سفارش دهيد.

فروشگاه خريد ساعت مچي

امکانات و ويژگي هاي ساعت بند چرم ديزل مدل Mega Chief :

داراي بند چرم با کيفيت (عرضه شده در 2 رنگ بند مشکي و قهوه اي)

صفحه شيشه اي ضد خش (عرضه شده در 2 رنگ صفحه سفيد و آبي)

ضد آب تا 80%

مقاوم در برابر ضربه

داراي تقويم روز شمار

وضعيت موتور: تک موتوره به همراه روز شمار

خريد ساعت مچي مردانه ديزل

اين ساعت در 3 رنگ بند مشکي با صفحه سفيد، بند قهوه اي با صفحه سفيد و بند قهوه اي با صفحه آبي عرضه شده است. در هنگام ثبت سفارش ساعت مردانه ديزل در سبد خريد مي توانيد رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

قيمت : 59000 تومان | پر داخت وجه درب منزل | 10 درصد تخفيف ويژه پرداخت آنلاين

خريد ساعت مردانه اسپرت ديزل

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

خريد اينترنتي مانتو تابستانه گيلدا دو دو رنگ سبز - مشکي و قرمز - مشکي

خريد مانتو گيلدا

فروشگاه خريد مانتو تابستانه گيلدا طراحي شده ويژه سال جديد به همراه رنگ هاي مد سال و هديه اي مناسب براي خانم هاي شيک پوش و مشکل پسند ايراني است مانتو گيلدا با طراحي منحصر به فرد و شگفت انگيز و کيفيت بي نظير يکي از پرفروش ترين مدل هاي مانتو در سال 95 مي باشد براي خريد مانتو تابستانه گيلدا همين امروز اقدام کنيد

جنس به کار رفته : نخ ترک / پارچه ممتاز لب ترکي

درجه بندي کيفيت : درجه A

نوع چاپ : چاپ سيلک – رنگ پلاسيتي زول

سايز : متناسب با سايز 36 تا 40

به همراه: سنجاق سينه با طرح مانتو

خريد اينترنتي مانتو گيلدا

خريد اينترنتي مانتو تابستانه گيلدا در دو رنگ سبز مشکي و قرمز مشکي

شما اولين کسي باشيد که مانتو پانچو تابستانه گيلدا را ميپوشيد ...

به همراه هديه سنجاق سينه با طرح مانتو در فروشگاه مانتو ما عرضه شده است

اين برترين روش جذاب شدن است ...

براي اولين بار در ايران

خريد مانتو تابستانه گيلدا

خريد اينترنتي مانتو تابستانه گيلدا :

مانتو تابستانه طرح گيلدا دوخته شده از بهترين پارچه نخي است که مناسب ترين پوشش براي فصل تابستان است. اين مانتو بصورت دو رنگ طراحي شده است که تنوع و زيبايي خاصي را به شما هديه مي کند. در طراحي اين مانتو از نقش هاي بسيار زيباي آجر چيني استفاده شده که زيبايي اين پوشش را دو چندان مي کند.

از مزاياي اين محصول به همراه داشتن يک سنجاق سينه زيبا در طرح مانتو مي باشد که طراحي آن کاملا بر اساس نقوش مانتو صورت گرفته است. اين مانتو در دو رنگ (قرمز و مشکي) و همچنين (سبز و مشکي) ارائه مي شود.

فروشگاه خريد مانتو گيلدا

اين محصول در دو رنگ (قرمز و مشکي) و همچنين (سبز و مشکي) عرضه شده است

(لطفا در هنگام تکميل فرم سفارش، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنيد)

قيمت : 37000 تومان || پرداخت وجه درب منزل || 10 درصد تخفيف ويژه پرداخت آنلاين

خريد اينترنتي مانتو گيلدا



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

فروشگاه خريد آنلاين مانتو | خريد اينترنتي مانتو جلوباز Rowena

buymanto (3) (Custom)

ويژگي هاي کليدي مانتو جلوباز Rowena :

جنس ملانژ

مخصوص بانوان شيک پوش امروزي

رنگ بندي:مشکي

مانتو فري سايز

مناسب بانوان مشکل پسند و زيبا پوش

داراي بند

طراحي ساده و شيک

خريد مانتو زنانه دخترانه جلو باز

معرفي اجمالي مانتو جلوباز Rowena :

مانتو: جزء اساسي پوشش بانوان ايراني محسوب مي شود و کمد لباس هر خانم متشکل از چندين مانتو با طرح ها و رنگهاي متفاوت است.براي خوش استايل بودن نکات بسيار مهمي در انتخاب مانتو وجود دارد که بستگي به اندازه قد و ترکيب اندامي شما و جايي که قرار است آن لباس را بپوشيد متفاوت است. با رعايت اين اصول مي توانيد بهترين مانتو را انتخاب کنيد تا ظاهرتان متناسب ديده شد.انتخاب رنگ و طرح مانتو معمولا متناسب با فصل و موقعيتي که قرار است استفاده شود متفاوت است. معمولا براي مهماني ها و مراسم رسمي از مانتوهاي کتي با رنگهاي تيره استفاده مي شود يا در فصل بهار و تابستان استفاده از پارچه هاي نخي و نرم و راحت بسيار متداول است.

پارچه ملانژ: اين پارچه بيشتر به خاطر اينکه از الياف ترکيبي با طرح‌هاي مختلف تشکيل شده، نام ملانژ براي آن برگزيده شده است. در پارچه ملانژ ??درصد نخ پنبه و ??درصد نخ پلي‌استر به کار رفته است که به خاطر بيشتر بودن نخ مصنوعي در اين پارچه به آن پارچه مصنوعي يا پارچه نايلوني نيز گفته مي‌شود. از پارچه ملانژ براي تهيه بلوز، پيراهن و به خصوص دامن و مانتو زنانه استفاده مي‌شود. وجود الياف پلي‌استر در اين پارچه باعث درخشندگي و شفافيت رنگ‌هاي به کار رفته در پارچه مي‌شود که اين خاصيت بسيار مورد توجه خانم‌ها است.

buymanto (4) (Custom)

مهم ترين نکته در خريد مانتو در فصل بهار و تابستان اين است که بتوانيد در آن احساس راحتي کنيد.مانتو جلوباز Rowena،مانتويي با طراحي ساده ولي در عين حال بسيار شيک و زيبا مدلي امروزي و همه پسند دارد.طراحي ساده و رنگ به کار برده شده در اين مانتو کار شما را براي ست کردن با شلوار و شال سفيد و مشکي بسيار آسان مي کند.

با پوشيدن اين مانتو با زيباييش خاص بودن خود را به نمايش ميگذاريد. از خصوصيات اين مانتو جلو باز و بلند بودن قد آن مي باشد.قد بلند آن مناسب افرادي است که خواهان مانتو با قد بلند مي باشند. اين مدل کمربند دارد که به وسيله آن مي توان اين مانتو جلوباز را به صورت جلو بسته نيز استفاده نمود.

buymanto (2) (Custom)

نکاتي درباره خريد مانتو :

خانم‌هاي قد بلند : لباسي که از بالا تا پايين تکرنگ باشد به دليل اينکه خطي يکدست ايجاد مي‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگي متفاوت براي مانتو و شلوارتان، باعث مي‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسيم و تفکيک شود و در نتيجه کوتاهتر و متناسب‌تر ديده شويد. پس به خاطر داشته باشيد هرگز مانتو و شلوار يک رنگ نپوشيد و سعي کنيد مانتو و شلوار و حتي کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در يک هارموني انتخاب شود.

مانتوهاي خيلي کوتاه نيز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان مي‌دهد پس از پوشيدن چنين مدل‌هايي خودداري کنيد. هر مانتوي که خيلي گشاد و بادکرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستيد نشان مي‌دهد. مانتوهاي زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زيبا نشان مي‌دهد. مانتوي که به انحناها و برجستگي‌هاي بدن تاکيد بيشتري بکند، توجه را از قد بلند دور مي‌کند و اندام شما را متناسب‌تر نشان مي دهد.
خانم هاي ريزه اندام و کوتاه قد:مانتوهاي ساده‌اي که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنيد. از پوشيدن مانتوهايي با دامن‌هاي خيلي گشاد و کلوش خودداري کنيد. مانتو، باراني يا پالتويي انتخاب کنيد که سايز کوچک و اندازه شما باشد. اگر در انتخاب سايز خود دقت نکنيد، مجبوريد شانه‌هاي بزرگ و آستين‌هاي بلند مانتويتان را به خياط بسپاريد تا آن را اصلاح کند.

مانتوهاي خيلي بلند موجب مي‌شود که کوتاهتر ديده شويد. يک مدل کوتاه تا روي زانو براي شما بسيار مناسب است. مانتوي که راه‌هاي عمودي باريکي دارد، باعث ايجاد خطوط عمودي بيشتري روي لباس مي‌شود و درنتيجه شما را بلندتر نشان مي‌دهد، همچنين اين مانتوها رسمي و کلاسيک است. دقت کنيد که دامن مانتوي شما تا روي زانو باشد که به بلندتر ديده شدن شما کمک مي‌کند.

buymanto (5) (Custom)

خانم‌هاي چاق و درشت اندام : سايز را فراموش کنيد و به دوخت مانتو توجه کنيد. هيچ کس نمي داند شما دقيقا چه سايز مانتويي بايد بپوشيد، بنابراين تلاش کنيد تا خود را در لباسي خيلي تنگ، در لباسي که کاملا متناسب اندام شما نيست، در فشار قرار ندهيد. درعوض مانتو هايي را انتخاب کنيد که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. مانتو هاي کشي و استرچ و کمرهاي کشي معمولا براي زنان درشت اندام مناسب نيست.

سعي کنيد خطوط افقي در مانتو‌يتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقي شما را چاقتر و عريضتر نشان مي دهد. مانتو هايي را بپوشيد که خطوط و راه هاي عمودي دارند يا اصلا راه و خطي ندارند. از پوشيدن مانتوهايي که جيب هاي بغل از رو دارد، خودداري کنيد. مانتوهاي خيلي کوتاه انتخاب نکنيد و به دنبال مدل هايي باشيد که شکاف هاي پهلو و جانبي دارند، زيرا اين مدل ها علاوه بر افزايش شيکي و مد بودن، به راحتي شما در هنگام حرکت کمک مي کنند. مانتوهايي با دامن هاي کلوش ياA شکل بپوشيد.

خانم هايي با شکم بزرگ : از پوشيدن مانتوهاي کمردار جدا خودداري کنيد. کمر باعث ايجاد جمع‌شدگي و چين در قسمت شکم مي‌شود و دور شکم را بزرگتر از آنچه که هست، نشان مي‌دهد.البته مانتوهاي مدل Wrap (مدلي که يک طرف لباس روي طرف ديگر پيچيده مي‌شود) را مي توانيدبپوشيد. اين مدل بالاتنه باعث مي‌شود که سينه شما به دو قسمت تفکيک بشود و کمر مشخص‌تري ايجاد کند، در نتيجه شکم شما کوچکتر به نظر مي‌رسد. به دنبال مانتو هاي قالب تن راسته باشيد که يک فرم يکدست مستقيم از شانه تا پايين پاي شما ايجاد مي کند. به طور کلي جيب، پليسه و چين در ناحيه پشت، جلو و پهلوي شکم باعث مي شود که به قسمت مياني بدن شما بيشتر توجه بشود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد.

براي خريد محصول از فروشگاه پارلين شاپ بر روي دکمه خريد محصول کنيد و در ادامه مشخصات خود را وارد نماييد

قيمت : 49000 تومان | پرداخت وجه درب منزل | 10 درصد تخفيف ويژه پرداخت آنلاين

خريد

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

دانلود آهنگ جديد محمد حسن هاشمي بنام حس تازه

دانلود آهنگ جديد محمد حسن هاشمي بنام حس تازه

دانلود آهنگ جديد محمد حسن هاشمي بنام حس تازه با لينک مستقيم

دانلود آهنگ جديد محمد حسن هاشمي بنام حس تازه با لينک مستقيم به همراه دانلود ساير آهنگ هاي محمد حسن هاشمي به همراه متن آهنگ حس تازه

Download New Music Mohammad Hasan Hashemi – Hese Taze

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

دانلود آهنگ جديد حس تازه,دانلود آهنگ حس تازه با لينک مستقيم,دانلود آهنگ هاي جديد محمد حسن هاشمي,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ حس تازه از محمد حست هاشمي,دانلود آهنگ حس تازه با صداي محمد حسن هاشمي,Download New Music,Download New Music Mohammad Hasan Hashemi,Download New Music Mohammad Hasan Hashemi – Hese Taze

دانلود آهنگ جديد محمد حسن هاشمي بنام حس تازه



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان با لينک مستقيم به همراه متن آهنگ لاکو جان و دانلود ساير آهنگ هاي جديد امير عظيمي

دانلود آهنگ هاي جديد امير عظيمي,دانلود آهنگ لاکو جان,دانلود آهنگ جديد لاکو جان,دانلود آهنگ لاکو جان با لينک مستقيم,متن آهنگ لاکو جان از امير عظيمي,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه,Download New Music,Download New Music Amir Azimi,Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان با لينک مستقيم

Download New Music Amir Azimi – Lako Jan

گيتار و سه تار : کيان دارات , تنظيم و ميکس و مسترينگ : ايمان تيموريان

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان :

مرا پيغام بامو کي قهري تو يار مي مرا لاکو جان بينمان قهري نبود ته حسه

مرا پيغام بامو کي قهري تو يار مي مرا لاکو جان بينمان قهري نبود ته حسه

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

به خدا من تي عشقم تي عشقه يار بي مي دلداراما

چرا از من دلگيري دلگيري من گنهي نرمه

به خدا من تي عشقم تي عشقه يار بي مي دلداراما

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

کي بوگوفته تو ره کٌر که بي گيفتم بي خبر من اينه يار دگر

همه تي دشمني دي خيلي کي مرا يا تودي دستي نزد

 

دانلود آهنگ جديد امير عظيمي بنام لاکو جان

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

دانلود آهنگ جديد مادر,دانلود آهنگ مادر با لينک مستقيم,دانلود آهنگ هاي جديد مهدي گلبرگ,دانلود آهنگ ويژه روز مادر,متن آهنگ مادر از مهدي گلبرگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ به لبخند تو اي مادر بدون تو دنيا نمي ارزه,دانلود آهنگ فداي تو پريچهره فداي تو پريچهره,دانلود آهنگ بجز برق نگاه تو دل تنگم نميلرزه,Download New Music Mahdi Golbarg – Madar,Download New Music,Download New Music Mahdi Golbarg

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر با لينک مستقيم

Download New Music Mahdi Golbarg – Madar

ترانه : کمال جعفري امام زاده ، آهنگ : فردين افتخاري ، گيتار: حماد گلچهره

 تنظيم و ميکس و مسترينگ : حسين زاهدي

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

متن آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

به لبخند تو اي مادر بدون تو دنيا نمي ارزه

بجز برق نگاه تو دل تنگم نميلرزه

دل تنگم نميلرزه تو از نسل يه احساسي

که سر تا پا پر از مهره تموم هستي و جونم فداي تو پريچهره

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

فداي تو پريچهره فداي تو پريچهره

به عطر چادرت مستم چقد بوي خدا داره

مهرش ارزونيه دستات که از احساس سرشاره

زلالي مثل باروني تو پاکي مث دريايي

منو جا کن تو آغوشت که محتاجم به لالايي

فداي پينه ي دستات چشاي خيس و باروني

فداي تار مويي که فيد شد روي پيشونيت

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

فداي پينه ي دستات چشاي خيس و باروني

فداي تار مويي که سفيد شد روي پيشونيت

به لبخند تو اي مادر بدون تو دنيا نمي ارزه

بجز برق نگاه تو دل تنگم نميلرزه

دل تنگم نميلرزه

تو از نسل يه احساسي که سر تا پا پر از مهره

تموم هستي و جونم فداي تو پريچهره

فداي تو پريچهره فداي تو پريچهره

 

دانلود آهنگ جديد مهدي گلبرگ بنام مادر

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

دانلود آهنگ جديد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما

دانلود آهنگ جديد خوش حاليما,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ آذري جديد,دانلود آهنگ آذري,دانلود آهنگ هاي جديد شهروز اجمالي,دانلود آهنگ خوش حاليما از شهروز اجمالي,دانلود بهترين آهنگ هاي آذري,Download New Music Shahrouz Ejmali,Download New Music Shahrouz Ejmali – Khosh Halima,Download New Music

دانلود آهنگ جديد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما

دانلود آهنگ جديد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما با لينک مستقيم

دانلود آهنگ جديد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما با لينک مستقيم به همراه دانلود ساير آهنگ هاي جديد شهروز اجمالي از پارلين موزيک

Download New Music Shahrouz Ejmali – Khosh Halima

اين آهنگ به زبان ترکي خوانده شده است.

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

آهنگ جديد شاد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما



:: موضوعات مرتبط: عکس های بازیگران , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جديد شهروز اجمالي بنام خوش حاليما ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

دانلود آهنگ جديد ايثار مظهري بنام زن

دانلود آهنگ جديد زن,دانلود آهنگ زن,دانلود آهنگ زن با لينک مستقيم,دانلود آهنگ ويژه روز زن,دانلود آهنگ جديد زن از ايثار مظهري,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ هاي جديد ايثار مظهري,متن آهنگ زن از ايثار مظهري,Download New Music,Download New Music Isar Mazhari,Download New Music Isar Mazhari – Woman

دانلود آهنگ جديد ايثار مظهري بنام زن

دانلود آهنگ جديد ايثار مظهري بنام زن با لينک مستقيم

Download New Music Isar Mazhari – Woman

ترانه : مصطفي زماني ، ملودي و تنظيم : علي توراني ، ساکسيفون : علي حسيني

 گيتار الکتريک : اميد مولودي ، هارمونيکا : آرزو عليخاني

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

دانلود آهنگ جديد ايثار مظهري بنام زن



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.

خريد اينترنتي سگ رباتيک Jino با قيمت ويژه در فروشگاه اينترنتي پارلين شاپ

jino-9

خريد اينترنتي سگ رباتيک Jino

داراي قلاده به همراه ريموت

درت بالا براي حرکت در مسيرهاي طولاني

قابليت پخش موزيک هاي زيبا و کودکانه

ساخته شده از الياف ضد حساسيت

امکان حرکت شبيه سازي شده

jino-4

خريد اينترنتي سگ رباتيک جينو Jino بهترين هديه براي کسي که دوسش داريد

عروسک اسباب بازي سگ جينو Jino با يک کنترل شبيه با قلاده حرکت مي کند و موزيک پخش مي نمايد ، جنس اين سگ دوست داشتني از الياف ضد حساسيت بوده و هيچ گونه ضرري براي فرزند شما ايجاد نخواهد کرد. شما ميتوانيد همين الان سگ رباتيک جينو را افز فروشگاه اينترنتي پارلين شاپ با قيمت ويژه تهيه کنيد سگ جينو يک اسباب بازي کودکانه بسيار جديد است که علاوه بر پخش آهنگ هاي زيبا و دوست داشتني براي کودکان مانند يک سگ واقعي حرکت مي کند ، اين سگ دوست داشتني کاملا روباتيک بوده و دقيقه شبيه به يک سگ جينو زنده مي باشد و دوست خوبي براي فرزند شما خواهد شد.

خريد اينترنتي سگ رباتيک جينو Jino

از ويژگي هاي سگ جينو ميشود به انجام حرکات موزون آن نيز اشاره کرد ، اين سگ با آهنگي که ميزند و ريتمش حرکات خيلي زيبا انجام داده و فرزند شما را خوشحال مي کند.

اسباب بازي سگ جينو يک روباتيک بي نظير و ارزان براي بچه ها مي باشد. به وسيله ي کنترل و قلاده ي دور گردن اين سگ جينو کوچولو کودک دلبند شما مي تواند ساعت ها سرگرم اين بازي مهيج باشد.

بچه ها کنترل رو دستتون بگيرينو با خودتون داخل خونه ، پارک و هرجا که دوس دارين ببرين و ساعت ها باهاش بازي کنين

سگ روباتيک جينو موزيک ميزنه ، راه ميره ، حرکات عجيب انجام ميده و....

jino-3

رنگ بندي سگ جينو :

سگ رباتيک جينو داراي رنگ هاي متنوع و مدل هاي گوناگوني مي باشد. اگر رنگ خاصي مد نظر شما هست مي توانيد هنگام ثبت سفارش رنگ مورد نظر را در قسمت پيغام سبد خريد ذکر نماييد.

سگ موزيکال جينو:

موزيک هاي زيبا و کودکانه که فرزند شما را شاد و خوشحال خواهد کرد ، سگ جينو علاوه بر حرکت هاي طولاني موزيکهاي زيبا و شاد نيز پخش مي کند که جذابيت آن را چند برابر خواهد کرد.

jino-6

حرکت در مسيرهاي طولاني:

سگ روباتيک جينو امکان حرکت در مسيرهاي طولاني را دارد که کودک شما را در پياده روي در پارک همراهي خواهد نمود و مانند يک سگ واقعي به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزيک شاد کودکانه را پخش مي کند.

jino-10

ويژگي هاي کليدي سگ رباتيک Jino:

- داراي قلاده به همراه ريموت

- منبع تغذيه: 3 عدد باتري قلمي

- قدرت بالا براي حرکت در مسيرهاي طولاني

- قابليت پخش موزيک هاي زيبا و کودکانه

-ساخته شده از الياف ضد حساسيت

- امکان حرکت شبيه سازي شده

قيمت : 52000 تومان  | پرداخت وجه درب منزل

خريد


 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : جمعه 27 فروردين 1395
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی